CERERE DE OFERTĂ

CERERE DE OFERTĂ

din 21.01.2016 mun. Chișinău

Stimate(ă) Domn/Doamnă,

1. Asociația Obștească „Iniţiativa Pozitivă” — o asociaţie nonguvernamentală, necomercială și apolitică, în calitate de Sub-Recipient responsabil de implementarea componentului: «Fortificarea comunitățiilor KAP și drepturilor omului», parte a proiectului: “Fortificarea controlului infecției HIV în Republica Moldova 2015 – 2017” (Grant: MDA-H-PAS), finanțat din cadrul grantului Fondului Global pentru Combaterea HIV/SIDA, Tuberculozei şi Malariei, intenționează pe parcursul anului 2016 să organizeze 10 mese rotunde/seminare/întâlniri de lucru.
În acest scop Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” Vă invită să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru următoarele:
• Chiria sălii de conferinţă pentru min 25 persoane dotată cu proiector, ecran, laptop, boxe, flipchart, conexiune la internet prin wi-fi;

• Cazarea pentru min 25 de persoane în odăi double twin (paturi separate) şi odăi single. Prețul cazării trebuie să includă și prețul micului dejun. Odăile trebuie să fie dotate cu WC, cabină de duș (apă caldă), aer condiționat, conexiune la internet wi-fi.

• Alimentare cu meniu variat:
 mic dejun;
 prînz;
 cină;
 pauze de cafea;
 apă gazată/negazată (0,5l) în sala de conferință.

2. Va fi declarată câştigătoare compania care îndeplineşte specificaţiile tehnice cerute şi care oferă cel mai mic preţ total evaluat.

3. Oferta dumneavoastră, conform termenilor specificaţi în anexa nr.1 la prezenta Cerere, va fi adresată şi expediată la:

Numele Beneficiarului: A.O. „Iniţiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Independenţei 6/2,
Centrul „Pas cu Pas”
Tel.: /+373/ 22 00-99-74
Fax: /+373/ 22 00-99-56
E-mail: director@positivepeople.md
initiativapozitiva@gmail.com

4. Se acceptă depunerea ofertelor de preţ prin intermediul oficiului poştal, e-mail, fax sau aduse direct la adresa menţionată mai sus.

5. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 28 ianuarie 2016. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită și înregistrată de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data limită menționată în cerere.

6. Prețul:
(i). PREŢURILE în lei Moldovenești vor fi calculate la cota TVA Zero în conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectului. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câştigătoare la semnarea contractului.

(ii). EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREAE CONTARCTULUI: Ofertele care vor corespunde parametrilor specificaţi în anexa nr.1, vor fi evaluate prin compararea prețului total. Prețul total evaluat va fi calculat în conformitate cu următoarea formulă: Preț total = Preț chiria sălii de conferință pentru o zi (8 ore) x la costul per oră + Cazare pentru 25 persoane per noapte (12 odăi double x costul per odaie + 2 odăi single x costul per odaie) + Alimentarea (prânz pentru 25 persoane x costul per prânz + 2 pauze de cafea pentru 25 persoane x costul per 2 pauze + cina pentru 25 persoane x costul per cina + apă gazată/plată pentru 25 persoane x costul per bucată).
Contractul se v-a acorda companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat și va fi semnat pentru perioada februarie — 31decembrie 2016.

(iii) VALABILITATEA OFERTEI: Oferta va fi valabilă pe toată perioada îndeplinirii contractului din data limită de prezentare a ofertelor, pînă în data de 31 decembrie 2016.

7. Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Railean Corina – Specialist procurări și logistică; A.O. “Iniţiativa Pozitivă”.
Tel: (022) 00-99-74, mob. 068283969.