CERERE DE OFERTĂ

Stimate(ă) Domn/Doamnă,

1. În cadrul componentului: „Fortificarea Comunităților KAP și drepturile omului”, parte a proiectului: “Fortificarea controlului HIV în Republica Moldova 2015 – 2017” (Grant: MDA-H-PAS), în baza Acordului nr.02/SR-H-NFM/2015 semnat la data de 15 ianuarie 2015 între Centrul pentru Politici şi Analize în Sănătate (Centrul PAS) – Recipient Principal și A.O.
“Inițiativa Pozitivă” – Sub-Recipient, finanțat din cadrul grantului Fondului Global pentru
Combaterea HIV/SIDA, Tuberculozei şi Malariei, Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” solicită respectuos să depuneţi Oferta Dvs. de preț pentru prestarea serviciilor chirie sală de ședințe, servicii de cazare, servicii alimentare și alte condiţii necesare pentru buna desfăşurare a unui training, care urmează să se desfășoare în perioada 11– 13 aprilie 2016.

Desfășurarea trainingului urmează să aibă loc în afara razei orașului Chișinău, dar nu mai departe de 50 km de la capitală.
În acest scop Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” Vă invită să trimiteţi oferta Dvs. de preţ, pentru:
Cerințele solicitate:
● Chiria sălii de ședințe pentru min 25 persoane – max. 30 persoane, dotată cu proiector, ecran, laptop, boxe, flipchart, conexiune la internet prin wi-fi, mobilierul (mesele și scaunele) trebuie să fie mobile;
Programul trainingului, respectiv chiria sălii va constitui:
11 aprilie 2016 — 7 ore (între orele 11:00–18:00);
12 aprilie 2016 — 9 ore (între orele 09:00–18:00);
13 aprilie 2016 — 5 ore (între orele 09:00–14:00);
● Cazarea pentru min. 25 persoane în odăi double twin (paturi separate) şi odăi single (pat mare/matrimonial). Prețul cazării trebuie să includă și prețul micului dejun. Odăile trebuie să fie dotate cu WC, cabină de duș (apă caldă), aer condiționat, conexiune la internet wi-fi.;

● Alimentarea participanților va constitui:
 Micul dejun (inclus în prețul cazării);
 Prînz;
 Cină;
 Pauze de cafea;
 Apă potabilă gazată/negazată (ambalat 0,5 l) în sala de ședințe.

2.Va fi declarată câştigătoare compania care îndeplineşte specificaţiile tehnice cerute şi care oferă cel mai mic preţ total evaluat.
3. Oferta dumneavoastră, conform termenilor specificaţi în anexa nr.1 la prezenta Cerere, va fi adresată şi expediată la adresa:
Numele Beneficiarului: A.O. „Iniţiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Independenţei 6/2,
Centrul „Pas cu Pas”
Tel.: /+373/ 22 00-99-56
Fax: /+373/ 22 68-38-50
E-mail: initiativapozitiva@gmail.com
secretariat.initiativapozitiva@gmail.com
4. Se acceptă depunerea ofertelor de preţ prin intermediul oficiului poştal, e-mail, fax sau aduse
direct la adresa menţionată mai sus.

5. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 29 martie 2016. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită și înregistrată de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data limită menționată în cerere.

6. PREȚUL:

(i). PREȚURILE trebuie să fie calculat în lei Moldovenești la cota TVA Zero în conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectului. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câştigătoare la semnarea contractului.

(ii).EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele care vor corespunde parametrilor specificaţi în anexa nr.1 vor fi evaluate prin compararea prețului total.
Contractul se v-a acorda companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat și va fi semnat pentru
perioada martie – 18 aprilie 2016.

(iii).VALABILITATEA OFERTEI: Oferta va fi valabilă timp de 20 zile din data limită de prezentare a ofertelor.
De asemenea, ofertanții care vor depune oferta de preţ, trebuie să respecte Codul de conduită pentru Furnizori al Fondului Global.

7. Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Railean Corina – Specialist procurări și logistică; A.O. “Iniţiativa Pozitivă”.
Tel: (022) 00-99-56, mob. 068283969.

Curașov Alexandr, Director Executiv