CERERE DE OFERTĂ privind achiziționarea de produse alimentare

din 03.03.2017 mun. Chișinău

Stimate(ă) Domn/Doamnă,

1. Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă”, în cadrul proiectului: “Asigurarea accesului universal PHS la servicii de suport psihosocial”, Contract de Grant nr. 14633 din 19.01.2017, intenționează în perioada anului 2017 să achiziționeze produse alimentare (pachete cu produse alimentare) pentru activitățile preconizat a fi desfășurate.
În acest context Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” invită companiile specializate în comercializarea angro și cu amănuntul a produselor alimentare să depuneți ofertele dumneavoastră de preţ (pentru preț unitar), la cota TVA 0% pentru următoarele produse:
1.CEAI NEGRU, FRUNZĂ ÎNTREAGĂ, AMBALAT 250G
2.CARNE PUI SUC PROPRIU 385G
3.CARNE VITA INABUSITĂ 385G
4.CARNE PORC INABUSITĂ 385G
5.PATEU DIN FICAT DE GAINĂ 290G
6.PATEU DIN FICAT DE CURCAN 290G
7.PATEU DIN FICAT DE PORC 290G
8.LAPTE INTEGRAL CONCENTRAT 380G
9.ZAHAR 1KG
10.ULEI DE FLOAREA SOARELUI 0,955L
11.TERCI DE OVAZ IN ASORTIMENT (PACHEȚELE)18G(5X43G)
12.MUSLI IN ASORTIMENT 400G
13.BOMBOANE CU UMPLUTURA (FRUCTE) 190G
14.BOMBOANE BATON VAFE 250G
15.BOMBOANE CARAMELA ASORTI 190G
16.TURTE DULCI 500G
17.BISCUITI OVAZ 500G
18.COVRIGEI IN ASORTIMENT 200G
19.HALVA 300G
20.STAFIDE IN ASORTIMENT 200G
21.FRUCTE USCATE ASORTIMENT 300G
22.SACOSA 10KG
NOTĂ: Achiziția se va efectua trimestrial conform solicitărilor.

2. Oferta dumneavoastră, conform termenilor specificaţi în anexa №.1 la prezenta Cerere, va fi adresată şi expediată la adresa:
Numele Beneficiarului: A.O. „Iniţiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Independenţei 6/2
Centrul „Pas cu Pas”
Tel.: /+373/ 22 00-99-74
Fax: /+373/ 22 00-99-56//+373/ 22 66-68-50
E-mail: initiativapozitiva@gmail.com
secretariat.initiativapozitiva@gmail.com
3. Se acceptă depunerea ofertelor de preţ prin intermediul oficiului poştal, e-mail, fax sau aduse
direct la adresa menţionată mai sus.

4. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 31 martie 2017. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită și înregistrată de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data limită menționată în cerere.

5. PREȚUL:
(i). PREȚURILE trebuie să fie calculat în lei Moldovenești la cota 0 TVA, în conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectului. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câştigătoare la semnarea contractului.

(ii). EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și oferă cel mai mic preț total evaluat.
Ofertele care nu vor conține toate produsele din cadrul prezentei cereri nu vor fi admise în concurs.

(iii). VALABILITATEA OFERTEI: Oferta de preț trebuie să fie valabilă pentru întreaga perioadă a anului 2017, de la data limită pentru depunerea ofertelor menționată la alin. 4 de mai sus.

Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Railean Corina – Director, Departamentul de Procurări și Logistică A.O. “Iniţiativa Pozitivă”.
Tel: (022) 00-99-74, GSM. 068283969.