CERERE DE OFERTĂ privind achiziționarea detergenților și produselor de igienă

Stimate(ă) Domn/Doamnă,

1. Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă”, în cadrul proiectelor „Suport pentru Centrul Social Regional “Renașterea” din mun. Chișinău” — Contract de Grant Nr.14630 din 19.01.2017 și “Prevenirea infecției HIV și ITS în mediul utilizatorilor de droguri injectabile din mun. Chișinău, Anenii Noi ”- Contract de Grant Nr.14657 din 19.01.2017, intenționează să achiziționeze detergenți și produse de igienă conform necesităților proiectelor, pentru perioada anului 2017.
În acest context Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” invită companiile specializate în comercializarea angro și cu amănuntul a detergenților și produselor de igienă, să trimită ofertele de preţ la cota TVA 0% pentru următoarele produse:
1. SAPUN LICHID
2. HÂRTIE IGIENICĂ
3. DETERGENT PENTRU VASE
4. DETERGENT PENTRU GEAMURI — REZERVĂ
5. DETERGENT PENTRU GEAMURI — CU PISTOL
6. DETERGENT PENTRU SUPRAFEȚE
7. DETERGENT PENTRU CUPTOR CU MICROUNDE
8. DETERGENT PENTRU FRIGIDER
9. DETERGENT PENTRU WC (agent de înălbire pe baza de clor)
10. DETERGENT – AUTOMAT, PROFESIONAL
11. PUDRA ANTICALCAR
12. BALZAM DE RUFE
13. PRAF DE CURATAT SUPRAFETE
14. LAVETE UMEDE ASORBANTE
15. LAVETE UNIVERSALE
16. ODORIZANT CAMERA
17. REZERVĂ AIR WICK
18. INALBITOR «BELIZNA»
19. DEZINFECTANT UNITAZ
20. DEZINFECTANT PISUAR
21. SPRAY PENTRU MOBILĂ
22. MANUSI CAUCIUC «M»
23. BURETE PENTRU VASE MINI
24. SACI MENAJERI
25. SACI MENAJERI
NOTĂ: Achiziția se va efectua trimestrial conform solicitărilor.

2. Oferta dumneavoastră, conform termenilor specificaţi în anexa №.1 la prezenta Cerere, va fi adresată şi expediată la adresa:
Numele Beneficiarului: A.O. „Iniţiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Independenţei 6/2
Centrul „Pas cu Pas”
Tel.: /+373/ 22 00-99-74
Fax: /+373/ 22 00-99-56//+373/ 22 66-68-50
E-mail: initiativapozitiva@gmail.com
secretariat.initiativapozitiva@gmail.com
3. Se acceptă depunerea ofertelor de preţ prin intermediul oficiului poştal, e-mail, fax sau aduse direct la adresa menţionată mai sus.

4. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 15 februarie 2017. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită și înregistrată de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data limită menționată în cerere.

5. PREȚUL:
(i). PREȚURILE trebuie să fie calculat în lei Moldovenești la cota 0 TVA, în conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectului. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câştigătoare la semnarea contractului. A.O. „Iniţiativa Pozitivă” va efectua plăţile aferente la contractul pentru care au fost transmise invitaţiile de depunere a ofertelor din sursele grantului primit de la Fondul Global de Combatere a SIDA, Tuberculozei si Malariei.
(ii). EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și oferă cel mai mic preț total evaluat.
Furnizorul se obligă de a respecta ”Codul de conduita pentru Furnizor” elaborat de Fondul Global pentru Combaterea TB, HIV/SIDA și Malariei.

Ofertele care nu vor conține toate produsele din cadrul prezentei cereri nu vor fi admise în concurs.

(iii). VALABILITATEA OFERTEI: Oferta de preț trebuie să fie valabilă pentru întreaga perioadă a anului 2017, de la data limită pentru depunerea ofertelor menționată la alin. 4 de mai sus.

Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Railean Corina – Director, Departamentul de Procurări și Logistică A.O. “Iniţiativa Pozitivă”.
Tel: (022) 00-99-74, GSM. 068283969.