img
INVITAȚIE PENTRU PREZENTAREA OFERTEI DE PREȚ- Procurare Servicii de design, machetare și tipar 25 Ianuarie 2019

Nr.9_ IP/ din 25.01.2019

1. În cadrul contractului de finanțare Nr. SR-IP-02 din 02/01/2019, încheiat între Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” și Instituția Publică „Unitatea de Coordonare, Implementare și Monitorizare a Proiectelor în Domeniul Sănătății”, în cadrul Programului „Fortificarea controlului tuberculozei și reducerea mortalității asociate SIDA în Republica Moldova” pentru anii 2018-2020, finanțat din sursele Fondul Global pentru Combaterea SIDA, Tuberculozei și Malariei prin intermediul Grantului nr. MDA-C-PCIMU, precum și în cadrul altor proiecteAsociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” Vă invită să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ la cota TVA 0%, pentru prestarea a următoarelor servicii/produse:

Lotul nr.1

1. Buletin informațional „Lumea mea/Мой Мир” - 4900 buc

2. Planer perete B1 – 250 buc

3. Flyer A5 - 2000 buc

    Flyer A5 - 5000 buc

    Flyer A5 - 10000 buc

4. Pliant - 2000 buc

5. Pliant - 2000 buc

6.  Brosură - 2000 buc

7.  Brosură - 200 buc

     Brosură - 100 buc

    Brosură - 50 buc

Lotul nr.2

1 Material informațional „Floare” (model atașat) rom/rus. Servicii de tipar – 4000 buc

2. Material informațional „Floare” (model atașat) rus.Servicii de tipar – 2000 buc

2. Oferta dumneavoastră conform formatului specificat în anexa №.1 poate fi adresată şi expediată la adresa:

      Numele Beneficiarului: A.O. „Iniţiativa Pozitivă”

      Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Independenţei 6/2

      Centrul „Pas cu Pas”

      Tel.: /+373/ 22 00-99-74

Ofertanții pot depune o singură ofertă care va conține un Lot sau ambele Loturi, care să includă toate produsele întregului Lot din cadrul prezentei cereri. Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună per Lot și contractul va fi acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat per Lot, iar specificațiile tehnice corespund specificațiilor menționate în anexa №.1 .

Furnizorul se obliga de a respecta „Codul de conduita pentru Furnizor” elaborat de Fondul Global pentru Combaterea TB, HIV/SIDA și Malariei. Documentul detaliat (Codul de Conduită pentru Furnizori) poate fi găsit și trebuie citite pe pagina web: https://www.theglobalfund.org/en/sourcing-management/policies-principles/

3. Oferta urmează a fi prezentată în plic sigilat, la adresa specificată în alin.2. Pe plic se va indica denumirea și datele de contact ale ofertantului, precum și numărul de înregistrare a Cererii de oferte Nr.9_ IP/ din 25.01.2019.

4. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 08 februarie 2019, ora locala 15:00. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită și înregistrată de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data și ora limită menționată în cerere. Ofertele întârziate vor fi respinse.

Ofertele vor fi deschise public, în prezența reprezentanților ofertanților care vor dori să participe, la data si ora specificate mai sus, la adresa specificată în alin.2.

Ofertele expediate prin fax și/sau poșta electronică NU sunt acceptate și vor fi respinse.

5. PREȚUL:

(i).  PREȚURILE trebuie să fie calculat în lei Moldovenești la cota Zero TVAîn conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectelor, conform anexa №.1. Documentele justificative pentru cota TVA Zero vor fi prezentate companiei câştigătoare la semnarea contractului,

(ii). EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele care vor corespunde parametrilor specificaţi în anexa №.1 vor fi evaluate prin compararea prețului total per Lot.  

Evaluarea ofertelor se va efectua prin aplicarea procedurilor de achiziție stabilite de Ghidurile Băncii Mondiale pentru achiziții de bunuri, lucrări, și servicii non-consultanta în cadrul împrumuturilor BIRD și creditelor și granturilor AID, efectuate de către împrumutații Băncii Mondiale", din ianuarie 2011 (revizuit în iulie 2014) (“Shopping”).

La evaluarea ofertelor, Cumpărătorul va determina prețul de evaluare prin ajustarea prețurilor reieșind din corectarea eventualelor greșeli aritmetice după cum urmează;

(a) dacă există o discrepanță dintre cifre și litere, suma scrisă cu litere va prevala;

(b) dacă există o discrepanță dintre prețul unitar și prețul total pentru linia respectivă, prețul unitar va prevala;

(c) dacă un furnizor nu acceptă corectarea efectuată, oferta acestuia va fi respinsă.

Ofertantul trebuie să examineze toate instrucțiunile, formularele, termenii și specificațiile din Cererea de Ofertă. Necomunicarea tuturor informațiilor sau documentelor solicitate prin Cererea de Ofertă poate duce la respingerea ofertei.

Un ofertant potențial care necesită clarificări privind procedura data va contacta în scris organizația la adresa specificată în alin. 2 de mai sus. A.O. „Iniţiativa Pozitivă” va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția primirii unei astfel de cereri Nu mai târziu de trei (3) zile calendaristice înainte de data limită de primire a ofertelor. Contractul se va acorda companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat per fiecare Lot și care respectă specificațiile menționate în Termeniii și Condițiile de Livrare.

(iii). VALABILITATEA OFERTEI: Oferta de preț trebuie să fie valabilă pentru perioadă anului 2019, pînă la 31 decembrie 2019, de la data limită pentru depunerea ofertelor menționată la alin. 4 de mai sus.