(Română) Cerere de Ofertă — Contractarea unei companii pentru furnizarea articole de birotică și papetărie (concurs relansat)

К сожалению, эта запись доступна только в Румынский. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Stimate(ă) Domn/Doamnă,

1. În cadrul acordului de finanțare Nr.01 din 13.02.2018, încheiat între Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” și Instituția Publică „Unitatea de Coordonare, Implementare și Monitorizare a Proiectelor în Domeniul Sănătății”, din cadrul Programului „Fortificarea controlului tuberculozei și reducerea mortalității asociate SIDA în Republica Moldova” pentru anii 2018-2020, finanțat din sursele Fondul Global pentru Combaterea SIDA, Tuberculozei și Malariei prin intermediul Grantului nr. MDA-C-PCIMU, precum și în cadrul altor proiecte, Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” Vă invită să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ per unitate, la cota TVA 0%, pentru următoarele produse:
1 Hîrtie А4/500/80
2 Hîrtie foto A4, lucioasa 115 gr/m2 (100 foi)
3 Hîrtie A3/500/80
4 Bloc de hîrtie pentru flipchart (20 foi)
5 Bloc pentru notițe cu bandă adezivă 76mmX76mm 100 foi
6 Pix mecanic (cul.albastră, neagră,roșie)
7 Creion mecanic
8 Set marker (4 culori/set pentru tablă magnetică)
9 Set marker (4 culori/set pentru hîrtie)
10 Carioci (12 culori/set)
11 Ascuțitoare cu container
12 Pix corector 7 ml.
13 Corector cu periuță 20 ml.
14 Corector‐ panglică 5mm/8 ml
15 Folii A4 /100 / 50 mk
16 Agrafe 25 mm/100
17 Agrafe 33 mm/100
18 Agrafe rotunjite 50 mm/100
19 Binder clip 19 mm (12 buc/cutie)
20 Binder clip 25 mm (12 buc/cutie)
21 Binder clip 32 mm (12 buc/cutie)
22 Set Baterie AAA 4buc
23 Set Baterie AA 4buc
24 Servețele umede pentru curățarea tehnicii de birou 1pac (25 buc)
25 Servețele umede pentru curățarea tehnicii de birou 1pac (100 buc)
26 Capse № 10
27 Capse №24/6
28 Capsator №24/6/10
29 Capsator №10/15
30 Decapsator
31 Rigla 30 cm
32 Cub notițe autoadezive TIX Cub Neon 5 culori
33 Indecși autoadezivi 20×50/40/4
34 Biblioraf confecționat din carton А4/7 (culoare negru și roșu)
35 Biblioraf confecționat din carton А4/5 (culoare negru și roșu)
36 Mapă din plastic A4, cu capsă (culoarea gri sau roșu)
37 Mapa din plastic A4, cu elastic (culoarea gri sau roșu)
38 Blocnotes A5/40 spira, matematica (culoarea gri sau roșu)
39 Separatoare colorate
40 Perforator 25/30
41 Banda adeziva min 45xmin 70m transparent
42 Banda adeziva min 18x min33m transparent
43 Dosar cu șină plastic A4
44 Clei PVA lichid 80 ml.
45 Clei creion 36 gr.
46 Clei lichid 250 ml.
47 Foarfece de birou 15,5 cm

2. Oferta dumneavoastră îmtreună cu documentele de suport (catalogul sau alte materile care
demonstrază originea produselor propuse), poate fi depusă prin intermediul oficiului poştal, e-mail, fax
sau aduse direct la adresa menţionată mai jos:
Numele Beneficiarului: A.O. „Iniţiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Independenţei 6/2
Centrul „Pas cu Pas”
Tel.: /+373/ 22 00-99-74
Fax: /+373/ 22 00-99-56//+373/ 22 66-68-50
E-mail: initiativapozitiva@gmail.com

Ofertanții pot depune o singură ofertă care să includă toate produsele din cadrul prezentei cereri conform anexei-nr.1. Furnizorul se obliga de a respecta „Codul de conduita pentru Furnizor” elaborat de Fondul Global pentru Combaterea TB, HIV/SIDA și Malariei. Documentul detaliat (Codul de Conduită pentru Furnizori) poate fi găsite și trebuie citite pe pagina web: https://www.theglobalfund.org/en/sourcing-management/policies-principles/.

3. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 13 Martie 2018. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data și ora limită menționată în cerere. Ofertele întârziate vor fi respinse.

4. PREȚUL:
(i). PREȚURILE trebuie să fie calculat în lei Moldovenești la cota Zero TVA, în conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectului. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câştigătoare la semnarea contractului.
Prețul va include transportarea şi alte costuri locale necesare livrării mărfii la locul destinației: or. Chisinau, str. Independenței 6/2, sediul A.O. „Iniţiativa Pozitivă”.

(ii). EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI:
Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună (preț unitar) și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și oferă cel mai mic preț total evaluat per ofertă.
Ofertele care nu vor conține toate produsele din cadrul prezentei cereri nu vor fi admise în concurs.

(iii). VALABILITATEA OFERTEI: Oferta de preț trebuie să fie valabilă pentru toată durata contractului, pînă la 31 decembrie 2018.

(iv). ALȚI TERMENI ȘI CONDIȚII:
Livrarea: trebuie efectuată în cel mult 5 zile calendaristice de la primirea notei de comandă (care va fi formată conform necesităților pentru evenimetele/necesitățile planificate pentru perioada anului 2018), la destinaţia: Chișinău, str. Independenţei, 6/2, Centrul „Pas cu Pas”.
Ambalare: furnizorul are obligaţia de a ambala produsele indicând tipul și cantitatea acestuia pe ambalaj, în așa mod ca acestea să facă faţă la manipularea în timpul transportului, tranzitului şi expunerii la temperaturi extreme, la soare şi la precipitaţiile care ar putea să apară în timpul transportului şi depozitării în aer liber, în aşa fel încât să ajungă în bună stare la destinaţia finală.
Defecte: Toate defectele vor fi corectate de către furnizor, fără nici un cost pentru A.O. „Inițiativa Pozitivă” în termen de 5 zile de la data anunţului.
Neexecutare: A.O. „Iniţiativa Pozitivă” poate anula contractul dacă Furnizorul nu livrează produsul în conformitate cu termenii şi condiţiile de mai sus, după o notificare prealabilă de 10 zile primită de la Beneficiar, fără a avea vreo obligaţie faţă de Furnizor.

Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Railean Corina – Departamentul de Procurări și Logistică A.O. “Iniţiativa Pozitivă”.
Tel: (022) 00-99-74, GSM. 068283969.