img
Cerere de oferte privind achiziționarea de produse alimentare (pauze de cafea) pentru anul 2018 03 Апреля 2018

Stimate(ă) Domn/Doamnă,

1. Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă”, în cadrul acordului de colaborare N P1/2018, încheiat între Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” și Asociaţia Obştească „DVV lnternational Motdova”, intenționează în perioada anului 2018, achiziționarea de produse alimentare (pauze de cafea) pentru activitățile preconizat a fi desfășurate.
În acest context Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” invită companiile specializate în comercializarea angro și cu amănuntul a produselor alimentare să trimiteți oferta dumneavoastră de preţ (pentru preț unitar), la cota TVA 20% pentru următoarele produse:
CAFEA SOLUBILA
ZAHAR
NAPOLITANE
BISCUITI DE OVAZ CU FRUCTE
BISCUITI
BOMBOANE CARAMELA ASORTI
BOMBOANE DIN CIOCOLATA/BATON
BOMBOANE DIN CIOCOLATA (Bomboane praline în formă de cupola)
CEAI NEGRU
CEAI VERDE
PAHARE PLASTIC 180ML
LINGURITE PLASTIC
FARFURII
SERVETELE ALBE (unică folosință)

2. Oferta dumneavoastră, conform termenilor specificaţi în anexa-1 la prezenta Cerere, va fi adresată şi expediată la adresa:
Numele Beneficiarului: A.O. „Iniţiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Independenţei 6/2
Centrul „Pas cu Pas”
Tel.: /+373/ 22 00-99-74
Fax: /+373/ 22 00-99-56//+373/ 22 66-68-50
E-mail: [email protected]

Oferta dumneavoatră trebuie să includă toate produsele solicitate.
Furnizorul se obliga de a respecta „Codul de conduita pentru Furnizor” elaborat de Fondul Global pentru Combaterea SIDA, TB și Malariei. Documentul detaliat (Codul de Conduită pentru Furnizori) poate fi găsite și trebuie citite pe pagina web: https://www.theglobalfund.org/en/sourcing-management/policies-principles/

3. Se acceptă depunerea ofertelor de preţ prin intermediul oficiului poştal, e-mail, fax sau aduse
direct la adresa menţionată mai sus.

4. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 10 aprilie 2018, ora 16:00. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită și înregistrată de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data limită menționată în cerere.

5. PREȚUL:
(i). PREȚURILE trebuie să fie calculat în lei Moldovenești la cota 20 TVA.
(ii). EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și oferă cel mai mic preț total evaluat.
Ofertele care nu vor conține toate produsele din cadrul prezentei cereri nu vor fi admise în concurs.
Evaluarea ofertelor se va efectua prin aplicarea procedurilor de achiziție stabilite de Ghidurile Băncii Mondiale pentru achiziții de bunuri, lucrări, și servicii non-consultanta în cadrul împrumuturilor BIRD și creditelor și granturilor AID, efectuate de către împrumutații Băncii Mondiale”, din ianuarie 2011 (revizuit în iulie 2014) (“Shopping”).
La evaluarea ofertelor, Cumpărătorul va determina prețul de evaluare prin ajustarea prețurilor reieșind din corectarea eventualelor greșeli aritmetice după cum urmează;
(a) dacă există o discrepanță dintre cifre și litere, suma scrisă cu litere va prevala;
(c) dacă un furnizor nu acceptă corectarea efectuată, oferta acestuia va fi respinsă.

Ofertantul trebuie să examineze toate instrucțiunile, formularele, termenii și specificațiile din Cererea de Ofertă. Necomunicarea tuturor informațiilor sau documentelor solicitate prin Cererea de Ofertă poate duce la respingerea ofertei.
(iii). VALABILITATEA OFERTEI: Oferta de preț trebuie să fie valabilă pentru întreaga perioadă a anului 2018, pînă la data de 31.12.2018, de la data limită pentru depunerea ofertelor menționată la alin. 4 de mai sus.

Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Railean Corina – Departamentul de Procurări și Logistică A.O. “Iniţiativa Pozitivă”.
Tel: (022) 00-99-74, GSM. 068283969.