img
Cerere de ofertă - procurare combustibil 21 Марта 2025
# 11 din 21.03.2025         
Beneficiar: Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă”
Sursele de finanțare: acord de cooperare nr. 2409036, finanțat de City of  Vienna în parteneriat cu Caritas Austria
 
Stimate(ă) Domn/Doamnă, 
1. Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” vă invită să prezentați oferta Dvs. de preț pentru achiziția bunuri specificate în Anexa nr.1 la Cererea de ofertă.
 
Scopul acestei solicitări este semnarea unui contract care va avea drept procurarea combustibilului de la stațiile de alimentare ale furnizorului, în limita condițiilor prevăzute în Anexa nr.1 a Cererii de ofertă, necesare pentru realizarea activităților acordului de cooperare.
Cerințe față de candidații eligibili: persoane juridice înregistrate în Republica Moldova, licențiate în vânzarea bunurilor prevăzute în această Cerere de ofertă.
Cerințe față de condițiile de livrare și condițiile financiare de plată: Livrarea bunurilor și serviciilor va fi efectuată în baza comenzilor. Plata va fi efectuată de către A.O. „Inițiativa Pozitivă” în lei moldovenești, prin transfer, în avans.
Cerințe față de oferta comercială. Oferta comercială va fi perfectată integral în limba română, conform formularului din Anexa nr.1 și va conține următoarele informații:
• Informații despre ofertant: denumirea companiei: numele, adresa poștală, numele persoanei responsabile, telefonul de contact și adresa electronică a persoanei responsabile;
• Condiții financiare, de plată: se vor indica condițiile de plată propuse de ofertant;
• Lista bunurilor oferite, descrierea și condițiile aferente, inclusiv:
  - Specificații ale bunurilor și serviciile oferite pentru fiecare articol în parte (conform informației din Anexa nr.1);
  - Prețul pentru fiecare articol în parte, per unitate (cu indicarea sumei cu TVA inclus);
• Condiții privind termenul de valabilitate a bunurilor: conform informației din Anexa nr.1;
• Valabilitatea ofertei comerciale: conform informației din Anexa nr.1;
• Conținutul obligatoriu al dosarului:
  - Oferta comercială (conform informației din Anexa nr.1);
  - Copia celui mai recent extras de înregistrare;
  - Alte documente emise de autoritățile competente ce atestă conformitatea bunurilor și serviciilor solicitate (conform informației din Anexa nr.1).
 
Ofertele prezentate vor fi excluse din concurs în următoarele cazuri:
  - Oferta nu este completată integral;
  - Specificațiile tehnice propuse nu corespund specificațiilor tehnice solicitate;
  - Lipsesc copiile documentelor solicitate;
  - Oferta prezentată nu este semnată/ștampilată;
  - Oferta este prezentată după data limită de depunere a ofertelor.
 
Criteriile de selecție a ofertelor comerciale:
  - Corespunderea ofertei specificațiilor solicitate;
  - Cel mai mic preț total evaluat.
 
2. Oferta dumneavoastră poate fi expediată electronic (prin email) sau trimisă/adusă la următoare adresă:
Numele Beneficiarului: A.O. „Inițiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, bd. Cuza Vodă 1/5
În atenția: Railean Corina, Departamentul procurări și logistică
 
Ofertanții pot depune o singură ofertă care să includă toate bunurile din cadrul prezentei Solicitări. Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate bunurile împreună și contractul va fi acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat pentru cantitatea de bunuri solicitată, iar specificațiile tehnice corespund specificațiilor menționate în Anexa nr.1.
 
Important!
- Ofertele care vor fi prezentate în plic sigilat, obligatoriu vor avea indicate pe plic denumirea și datele de contact ale ofertantului, precum și numărul de înregistrare a Cererii de oferte # 11 din 21.03.2025.
- Ofertele care vor fi expediate electronic (prin email) obligatoriu vor fi semnate și stampilate.
 
3. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 31 Martie 2025, ora 18:00. Ofertele întârziate vor fi respinse.
 
4. PREȚUL: Prețul va fi calculat la cota TVA inclus.
 
5. EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele care vor corespunde cerințelor specificate vor fi evaluate prin compararea prețului total, inclusiv cu aplicarea reducerii oferite.  
La evaluarea ofertelor, Cumpărătorul va determina prețul de evaluare prin ajustarea prețurilor reieșind din corectarea eventualelor greșeli aritmetice după cum urmează;
(a) dacă există o discrepanță dintre cifre și litere, suma scrisă cu litere va prevala; 
(b) dacă există o discrepanță dintre prețul unitar și prețul total pentru linia respectivă, prețul unitar va prevala;
(c) dacă un furnizor nu acceptă corectarea efectuată, oferta acestuia va fi respinsă.
 
6. Informații suplimentare pot fi obținute de la: 
Dna Railean Corina, Departamentul Procurări și Logistică
Tel.: /+373/ 22 00 66-00-74
 
Detalii: