img
Cerere de ofertă - procurare servicii alimentare 07 Июль 2025

# 23 din 07.07.2025      

Beneficiar: Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă”
Sursele de finanțare: 
- acord de cooperare nr. 2409036, finanțat de City of  Vienna în parteneriat cu Caritas Austria
 
Stimate(ă) Domn/Doamnă, 
1. Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” vă invită să prezentați oferta Dvs. de preț pentru procurarea serviciilor alimentare specificate în Anexa nr.1 la Cererea de ofertă.
 
Cerințe față de candidații eligibili: persoane juridice înregistrate în Republica Moldova, licențiate în vânzarea bunurilor și serviciilor prevăzute în această Cerere de ofertă.
 
Cerințe față de condițiile de livrare și condițiile financiare de plată:
Livrarea bunurilor și serviciilor va fi efectuată în baza comenzilor.
Plata va fi efectuată de către A.O. „Inițiativa Pozitivă” în lei moldovenești, prin transfer.
Cerințe față de oferta comercială. Oferta comercială va fi perfectată integral în limba română, conform formularului din Anexa nr.1 și va conține următoarele informații:
• Informații despre ofertant: denumirea companiei: numele, adresa poștală, numele persoanei responsabile, telefonul de contact și adresa electronică a persoanei responsabile;
• Condiții financiare, de plată: se vor indica condițiile de plată propuse de ofertant;
• Lista bunurilor și serviciilor oferite, descrierea și condițiile aferente, inclusiv:
- Specificații ale bunurilor și serviciile oferite pentru fiecare poziție în parte (conform informației din Anexa nr.1);
- Prețul pentru fiecare poziție în parte, per unitate (cu indicarea sumei la cota TVA 0%).
• Valabilitatea ofertei comerciale: conform informației din Anexa nr.1;
• Conținutul obligatoriu al dosarului:
- Oferta comercială (conform informației din Anexa nr.1);
- Copia celui mai recent extras de înregistrare.
 
Ofertele prezentate vor fi excluse din concurs în următoarele cazuri:
- Oferta nu este completată integral;
- Specificațiile propuse nu corespund specificațiilor solicitate;
- Lipsesc copiile documentelor solicitate;
- Oferta prezentată nu este semnată/ștampilată;
- Oferta este prezentată după data limită de depunere a ofertelor.
 
Criteriile de selecție a ofertelor comerciale:
- Corespunderea ofertei specificațiilor solicitate;
- Cel mai mic preț total evaluat.
 
2. Oferta dumneavoastră poate fi expediată electronic (prin email) sau trimisă/adusă la următoare adresă:
Numele Beneficiarului: A.O. „Inițiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, bd. Cuza Vodă 1/5
În atenția: Railean Corina, Departamentul procurări și logistică
 
Ofertanții pot depune o singură ofertă care să includă toate bunurile și serviciile din cadrul prezentei Cereri. Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate bunurile și serviciile împreună și contractul va fi acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat pentru cantitatea de bunurile și serviciile solicitată, iar specificațiile corespund specificațiilor menționate în Anexa nr.1.
 
Important!
- Ofertele care vor fi prezentate în plic sigilat, obligatoriu vor avea indicate pe plic denumirea și datele de contact ale ofertantului, precum și numărul de înregistrare a Cererii de oferte # 23 din 07.07.2025.
- Ofertele care vor fi expediate electronic (prin email) obligatoriu vor fi semnate și ștampilate.
 
3. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 15 Iulie 2025, ora 18:00. Ofertele întârziate vor fi respinse.
 
4. PREȚUL: Prețurile pentru serviciile solicitate vor fi indicate în lei moldovenești și trebuie să fie calculat la cota Zero TVA, în conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectului. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câștigătoare la semnarea contractului. 
 
5. EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele care vor corespunde cerințelor specificate vor fi evaluate prin compararea prețului total. 
La evaluarea ofertelor, Cumpărătorul va determina prețul de evaluare prin ajustarea prețurilor reieșind din corectarea eventualelor greșeli aritmetice după cum urmează;
(a) dacă există o discrepanță dintre cifre și litere, suma scrisă cu litere va prevala; 
(b) dacă există o discrepanță dintre prețul unitar și prețul total pentru linia respectivă, prețul unitar va prevala;
(c) dacă un furnizor nu acceptă corectarea efectuată, oferta acestuia va fi respinsă.
 
6. Informații suplimentare pot fi obținute de la: 
Dna Railean Corina, Departamentul Procurări și Logistică
Tel.: /+373/ 22 00 66-00-74