img
INVITAȚIE DE DEPUNERE A OFERTELOR pentru furnizarea de materiale promoționale cu imprimare 03 Июль 2025

# 22 din 03.07.2025              

Beneficiar: Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă”
Sursele de finanțare: 
- Acordul de cooperare nr. 2409036 din 18 noiembrie 2024, semnat între „Caritas Austria” și A.O. „Inițiativa Pozitivă”, finanțat de City of Vienna în parteneriat cu Caritas Austria pentru realizarea  proiectul „Your Job Moldova”.

1. INTRODUCERE
Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” vă invită să prezentați oferta Dvs. de preț pentru procurarea serviciilor specificate în Anexa nr.1.

Scopul acestei solicitări este semnarea unui contract pentru furnizarea de materiale promoționale cu imprimare, în conformitate cu specificațiile tehnice prevăzute în Anexa nr. 1 și în limita bugetului disponibil. Materialele sunt necesare pentru implementarea activităților prevăzute în cadrul acordului de cooperare.

II. CRITERII DE CALIFICARE

Cerințe față de candidații eligibili: Persoane juridice de drept public sau privat, înregistrate și active în Republica Moldova.

Cerințe față de condițiile de livrare și condițiile financiare de plată:
Livrarea bunurilor și serviciilor va fi efectuată în baza comenzilor.
Plata va fi efectuată de către A.O. „Inițiativa Pozitivă” în lei moldovenești, prin transfer.
Cerințe față de oferta comercială. Oferta comercială va fi perfectată integral în limba română, conform formularului din Anexa nr.1 și va conține următoarele informații:
• Informații despre ofertant: denumirea companiei: numele, adresa poștală, numele persoanei responsabile, telefonul de contact și adresa electronică a persoanei responsabile;
• Condiții financiare, de plată: se vor indica condițiile de plată propuse de ofertant;
• Lista bunurilor și serviciilor oferite, descrierea și condițiile aferente, inclusiv:
- Specificații ale bunurilor și serviciile oferite pentru fiecare poziție în parte (conform informației din Anexa nr.1);
- Prețul pentru fiecare poziție în parte, per unitate și total (cu indicarea sumei la cota TVA 0%).
• Valabilitatea ofertei comerciale: conform informației din Anexa nr.1;
• Conținutul obligatoriu al dosarului:
- Oferta comercială (conform informației din Anexa nr.1);
- Copia celui mai recent extras de înregistrare.

Criteriile de selecție a ofertelor comerciale:
- Corespunderea ofertei cu specificațiilor solicitate;
- Cel mai mic preț total evaluat.

III. MODALITATEA DE DEPUNEREA A OFERTEI

- Modalitatea de depunere 
Oferta dumneavoastră poate fi expediată electronic (prin email) sau trimisă/adusă la următoare adresă:
Numele Beneficiarului: A.O. „Inițiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, bd. Cuza Vodă 1/5
În atenția: Railean Corina, Departamentul procurări și logistică
E-mail: [email protected]

Ofertantul va suporta toate costurile aferente pregătirii și prezentării ofertei sale, iar A.O. „Iniţiativa Pozitivă” nu va fi responsabilă pentru aceste costuri, indiferent de comportamentul sau rezultatul procesului de procurare.

NOTĂ: 
• Ofertele incomplete sau care nu respectă formatul solicitat nu vor fi evaluate.
• Ofertele care vor fi prezentate în plic sigilat, obligatoriu vor avea indicate pe plic denumirea și datele de contact ale ofertantului, precum și numărul de înregistrare # 22 din 07.07.2025.

- Termenul
Termenul limită de prezentare a ofertelor este 17 iulie 2025, ora 18:00. Ofertele întârziate vor fi respinse.

- Clarificări
Un ofertant potențial care necesită clarificări va contacta în scris organizația la adresa de email specificată în punctul III de mai sus. A.O. „Inițiativa Pozitivă” va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția primirii unei astfel de cereri Nu mai târziu de trei (3) zile calendaristice înainte de termenul limită de primire a ofertelor - 14 iulie 2025, ora 18:00.

În orice moment înainte de termenul limită de prezentare a ofertelor, A.O. „Inițiativa Pozitivă” poate modifica solicitarea prin emiterea unui amendament. Orice act adițional emis va face parte din solicitarea 
de oferte. Documentul va fi comunicat în scris tuturor celor care au obținut invitația direct de la A.O. „Inițiativa Pozitivă”.

Informații suplimentare pot fi obținute de la: 
Dna Railean Corina, Departamentul Procurări și Logistică
Email: [email protected]
IV. PREȚUL
Prețurile pentru bunurile și serviciile solicitate vor fi indicate în lei moldovenești și trebuie să fie calculat la cota Zero TVA, în conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectului. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câștigătoare la semnarea contractului. 

V. EVALUAREA OFERTEI, CONTRACTARE
- Confidențialitatea
A.O. „Inițiativa Pozitivă” va asigura mecanisme adecvate în vederea neadmiterii divulgării conținutului informației prezenate de participanți pînă la data stabilită pentru deschiderea acestora.

- Clarificarea ofertelor
A.O. „Inițiativa Pozitivă” poate, la necesitate, să ceară oricăruia dintre ofertanți o clarificare a ofertei acestora, pentru a facilita examinarea, evaluarea și compararea ofertelor. Nu vor fi solicitate, oferite sau permise schimbări în prețurile sau în conținutul ofertei, cu excepția corectării erorilor aritmetice descoperite de către autoritatea contractantă în timpul evaluării ofertelor după cum urmează:
(a) dacă există o discrepanță dintre cifre și litere, suma scrisă cu litere va prevala; 
(b) dacă există o discrepanță dintre prețul unitar și prețul total pentru linia respectivă, prețul unitar va prevala;
(c) dacă un furnizor nu acceptă corectarea efectuată, oferta acestuia va fi respinsă și se selectează o altă ofertă câștigătoare dintre ofertele rămase în vigoare.
Ofertantul este obligat să răspundă la solicitarea de clarificare a autorității contractante în cel mult 3 (trei) zile de la data expedierii acesteia.

- Evaluarea ofertelor. Calificarea ofertantului
Examinarea, evaluarea și compararea ofertelor se efectuează fără participarea ofertanților și a altor persoane neautorizate. A.O. „Inițiativa Pozitivă” va examina ofertele pentru a confirma faptul că toată documentația tehnică prevăzută a fost prezentată conform cerințelor.
A.O. „Inițiativa Pozitivă” stabilește oferta câștigătoare aplicind criteriul menționat în punctul II.

- Descalificarea ofertantului
Vor fi excluși din concurs:
• Ofertanții care nu întrunesc criteriile de eligibilitate;
• Ofertanții care au expediat dosarul incomplet;
• Oferta nu respectă formatul solicitat;
• Oferta este prezentată după data limită de depunere a ofertelor.

- Anularea procedurii
A.O. „Iniţiativa Pozitivă” își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul de procurare și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.
- Contractare
Cu ofertantul desemnat câștigător se va încheia un contract, valabil până la finalul perioadei de implementare a proiectului (31 octombrie 2027). Contractul va stabili condițiile generale de colaborare, inclusiv obligațiile părților, condițiile de livrare a bunurilor și serviciilor și termenii financiari.

- Altele
Clauza privind politica de toleranță zero cu privire la exploatare și abuzul sexual:
- Părțile se obligă să întreprindă toate măsurile necesare pentru respectarea și acceptarea în mod obligatoriu a unei politici de toleranță zero cu privire la exploatarea și abuzul sexual potrivit Buletinului Secretarului General al ONU httPs://undocs.org/ST/SGB/2003/13 (ST/SGB/2003/13).
-  Fiecare Parte se va asigura că întreprinde măsurile necesare pentru a preveni și a riposta exploatarea și abuzul sexual. A.O. Inițiativa Pozitivă are dreptul, în cazul oricărei încălcări a Clauzei privind politica de toleranță zero cu privire la exploatare și abuzul sexual, să rezoluționeze contractul existent, fără preaviz.