img
INVITAȚIE DE DEPUNERE A OFERTELOR - procurare certificate valorice/vouchere 21 Ноября 2025

# 35 din 21.11.2025

                                                                                                                                                                                   
1. Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” intenționează de a contracta un furnizor (persoană juridică) pentru achiziționare unui lot de certificate/vouchere valorice care pot fi schimbate pe produse alimentare și igienice de prima necesitate, care urmează să fie distribuite gratuit către persoane fizice (beneficiari ai proiectului), care ulterior vor ridica marfa din magazinele furnizorului.
Sursele de finanțare: 
- Acordului de finanțare 003/TB-HIV-SUBGRANT/2025 din 03 martie 2025, semnat între Asociația Obștească „Inițiativa Pozitivă” și Instituția Privată „Centrul pentru Politici și Analize în Sănătate” (Centrul PAS)

Lot 1 (Lot unic)
Certificate/vouchere valorice 
- 7800 buc. cu nominalul de 50 MDL

În acest context Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă”, invită furnizorii eligibili să depună pachetul de documente și oferta de preț pentru selecția finală, conform formularului din anexa №.1.

2. Criteriile de Eligibilitate 
- Persoane juridice înregistrate în Republica Moldova și licențiate în vânzarea bunurilor, cu lanțuri de magazine cu acoperire națională în Republica Moldova;
- Ofertantul (vânzătorul) trebuie să demonstreze capacitatea tehnică de gestionare a voucherelor;
- Ofertantul (vânzătorul) trebuie să asigure ca prețul voucherelor să corespundă valorii nominale solicitate; 
- Ofertantul (vânzătorul) trebuie să asigure ca voucherul să aibă un număr de serie sau un cod QR etc., pe baza căruia să fie posibilă prezentarea unui raport privind utilizarea voucherului de către beneficiar, după necesitate;
- Materialul voucherului – carton sau plastic;
- Ofertantul (vânzătorul) trebuie să asigure disponibilitatea de a emite voucherele în 5 zile lucrătoare de la data transferului.
3. Cerințe față de oferta comercială. Oferta comercială va fi perfectată integral în limba română, conform formularului din anexa nr.1 și va conține următoarele informații:
• Informații despre ofertant (denumirea companiei: numele, adresa poștală, numele persoanei responsabile, telefonul de contact și adresa electronică a persoanei responsabile)
• Valabilitatea ofertei comerciale: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de minim 45 zile de la data limită pentru depunerea ofertelor
• Conținutul obligatoriu al ofertei:
- Oferta comercială (conform informației din anexa nr.1) inclusiv toate anexele solicitate
• Criteriile de selecție a ofertelor comerciale:
- Corespunderea ofertei cu specificațiilor solicitate;
- Cel mai mic preț total evaluat.

4. Modalitatea de depunerea a ofertei
- Modalitatea de depunere 
Oferta dumneavoastră poate fi expediată electronic (prin email) sau trimisă/adusă la următoare adresă:
Numele Beneficiarului: A.O. „Inițiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, bd. Cuza Vodă 1/5
În atenția: Railean Corina, Departamentul procurări și logistică
E-mail: [email protected]

Ofertantul va suporta toate costurile aferente pregătirii și prezentării ofertei sale, iar A.O. „Iniţiativa Pozitivă” nu va fi responsabilă pentru aceste costuri, indiferent de comportamentul sau rezultatul procesului de procurare.

NOTĂ: 
• Ofertele incomplete nu vor fi evaluate.
• Ofertele care vor fi prezentate în plic sigilat, obligatoriu vor avea indicate pe plic denumirea și datele de contact ale ofertantului, precum și numărul de înregistrare # 35 din 21.11.2025.

- Termenul
Termenul limită de prezentare a ofertelor este 28 noiembrie 2025, ora 18:00. Ofertele întârziate vor fi respinse.

- Clarificări
Un ofertant potențial care necesită clarificări va contacta în scris organizația la adresa de email specificată în punctul 4 de mai sus. A.O. „Inițiativa Pozitivă” va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția primirii unei astfel de cereri Nu mai târziu de - 26 noiembrie 2025, ora 18:00.

În orice moment înainte de termenul limită de prezentare a ofertelor, A.O. „Inițiativa Pozitivă” poate modifica solicitarea prin emiterea unui amendament. Orice act adițional emis va face parte din solicitarea de oferte. Documentul va fi comunicat în scris tuturor celor care au obținut invitația direct de la A.O. „Inițiativa Pozitivă”.

Informații suplimentare pot fi obținute de la: 
Dna Railean Corina, Departamentul Procurări și Logistică
Email: [email protected]
5. Prețul
Prețurile pentru bunurile și serviciile solicitate vor fi indicate în lei moldovenești și trebuie să fie calculat la cota TVA 0%, în conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectului. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câștigătoare la semnarea contractului.

6. Evaluarea ofertei, contractare
- Clarificarea ofertelor
A.O. „Inițiativa Pozitivă” poate, la necesitate, să ceară oricăruia dintre ofertanți o clarificare a ofertei acestora, pentru a facilita examinarea, evaluarea și compararea ofertelor. Nu vor fi solicitate, oferite sau
permise schimbări în prețurile sau în conținutul ofertei, cu excepția corectării erorilor aritmetice descoperite de către autoritatea contractantă în timpul evaluării ofertelor după cum urmează:
(a) dacă există o discrepanță dintre cifre și litere, suma scrisă cu litere va prevala; 
(b) dacă există o discrepanță dintre prețul unitar și prețul total pentru linia respectivă, prețul unitar va prevala;
(c) dacă un furnizor nu acceptă corectarea efectuată, oferta acestuia va fi respinsă și se selectează o altă ofertă câștigătoare dintre ofertele rămase în vigoare.
Ofertantul este obligat să răspundă la solicitarea de clarificare a autorității contractante în cel mult 3 (trei) zile de la data expedierii acesteia.

- Evaluarea ofertelor. Calificarea ofertantului
Examinarea, evaluarea și compararea ofertelor se efectuează fără participarea ofertanților și a altor persoane neautorizate. A.O. „Inițiativa Pozitivă” va examina ofertele pentru a confirma faptul că toată documentația tehnică prevăzută a fost prezentată conform cerințelor.
A.O. „Inițiativa Pozitivă” stabilește oferta câștigătoare aplicind criteriul menționat în punctul 3.

- Descalificarea ofertantului
Vor fi excluși din concurs:
• Ofertanții care nu întrunesc criteriile de eligibilitate;
• Ofertanții care au expediat dosarul incomplet;
• Oferta prezentată nu este semnată/ștampilată;
• Oferta este prezentată după data limită de depunere a ofertelor.

- Anularea procedurii
A.O. „Iniţiativa Pozitivă” își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul de procurare și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.
- Contractare
Cu ofertantul desemnat câștigător se va încheia un contract, valabil până la finalul prestării serviciilor. Contractul va stabili condițiile generale de colaborare, inclusiv obligațiile părților, condițiile de livrare a bunurilor și serviciilor și termenii financiari.

- Altele
Furnizorul se obliga de a respecta „Codul de conduita pentru Furnizor” elaborat de Fondul Global pentru Combaterea TB, HIV/SIDA și Malariei. Documentul detaliat (Codul de Conduită pentru Furnizori) poate fi găsit și trebuie citite pe pagina web: https://www.theglobalfund.org/en/sourcing-management/policies-principles/

Clauza privind politica de toleranță zero cu privire la exploatare și abuzul sexual:
- Părțile se obligă să întreprindă toate măsurile necesare pentru respectarea și acceptarea în mod obligatoriu a unei politici de toleranță zero cu privire la exploatarea și abuzul sexual potrivit Buletinului Secretarului General al ONU httPs://undocs.org/ST/SGB/2003/13 (ST/SGB/2003/13).
-  Fiecare Parte se va asigura că întreprinde măsurile necesare pentru a preveni și a riposta exploatarea și abuzul sexual. A.O. Inițiativa Pozitivă are dreptul, în cazul oricărei încălcări a Clauzei privind politica de toleranță zero cu privire la exploatare și abuzul sexual, să rezoluționeze contractul existent, fără preaviz.