CERERE DE OFERTĂ
Nr: 04 din 13.02.2015
mun. Chișinău
Stimate(ă) Domn/Doamnă,
1. În cadrul proiectului: Fortificarea controlului HIV în Republica Moldova 2015-2017 (Grant:MDA-H-PAS), semnat cu Fondul Global pentru Combaterea HIV/SIDA, Tuberculozei și Malariei, grantul consolidate (GFATM), recipient principal Centrul pentru Politici şi Analize în Sănătate (Centrul PAS), sub recipient AO “Inițiativa Pozitivă” contract nr. 02/SR-H-NMF/2015 din 15.01.2014, Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” intenționează pe parcursul anului 2015 să organizeze 2 training-uri în afara razei Chișinăului, dar nu mai departe de 50 km de la capitală. În acest scop Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” Vă invită să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ, pentru:
• Chiria sălii de conferinţă pentru min 25 persoane dotată cu proiector, ecran, laptop, boxe, flipchart, conexiune la internet prin wi-fi;
• Cazarea pentru min 25 de persoane în odăi double twin (paturi separate) şi odăi single. Prețul cazării trebuie să includă și prețul micului dejun. Camerele trebuie să fie dotate cu WC, cabină de duș (apă caldă), aer condiționat, conexiune la internet wi-fi;
• Alimentare cu meniu variat:
mic dejun;
prînz;
cină;
pauze de cafea;
apă gazată/negazată (0,5l) în sala de conferință.
2. Oferta dumneavoastră poate fi transmisă prin fax, email, poștă sau adusă direct la sediul organizației A.O. „Iniţiativa Pozitivă” la adresa:
mun. Chișinău, str. Independenţei 6/2
Centrul „Pas cu Pas”
tel.: /+373/ 22 00-99-74
fax: /+373/ 22 00-99-56
e-mail: [email protected]
[email protected]
3. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 20 februarie 2015. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită și înregistrată de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data limită menționată în cerere.
4. Oferta dumneavoastră va fi depusă în conformitate cu formularul anexat la cerea de ofertă (anexa nr1) respectând următoarele condiții:
(i). PREȚUL: Prețul trebuie să fie calculat în lei Moldovenești la cota TVA Zero în conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectului. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câştigătoare la semnarea contractului.
(ii). EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTARCTULUI: Ofertele care vor corespunde parametrilor specificaţi în anexa nr.1 vor fi evaluate prin compararea prețurilor. Contractul se va acorda companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat și va fi semnat pe perioada: februarie – 31 decembrie 2015.
(iii) VALABILITATEA OFERTEI: Oferta va fi valabilă pe toată perioada îndeplinirii contractului din data limită de prezentare a ofertelor .
De asemenea, ofertanții care vor depune oferta de preţ trebuie să respecte Codul de conduită pentru Furnizori al Fondului Global în limba rusă: http://www.theglobalfund.org/documents/corporate/Corporate_CodeOfConductForSuppliers_Policy_ru/ sau în limba engleză: http://www.theglobalfund.org/documents/corporate/Corporate_CodeOfConductForSuppliers_Policy_en/.
5. Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Railean Corina – Specialist procurări și logistică; A.O. “Iniţiativa Pozitivă”.
Tel: (022) 00-99-74, mob. 068283969.