Stimate(ă) Domn/Doamnă,
1. Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă”, în cadrul proiectului: “Asigurarea accesului universal PHS la servicii de suport psihosocial”, Contract de Grant nr. 14633 din 19.01.2017, finanțat din sursele financiare primite din contul grantului Fondului Global pentru Combaterea SIDA, Tuberculozei și Malariei, în baza acordului semnat între Centrul pentru Politici și Analiza în Sănătate (Centrul PAS) și Fundația Soros – Moldova, intenționează să achiziționeze următoarele produse alimentare:
Lot I.
1. BANANE
2. PIERSICI
3. STAFIDE
4. CAISE USCATE
5. MARAR VERDE
6. PATRUNJJEL VERDE
7. ROSII
8. CASTRAVETI
9. MORCOV
10. CARTOFI
11. SVECLA ROSIE
12. VARZA
13. CEAPA
14. APA SLAB GAZATA
15. SUC PIERSICI
16. SUC MERE STRUGURI
17. CEAI NEGRU
18. CAFEA SOLUBILA
19. ZAHAR
20. CIOCOLATA
21. ARAHIDE DECOJITE CU SARE
22. SARE
23. PIPER BOABE
24. FRUNZE DE DAFIN
25. BORS ACRU
26. MACAROANE
27. OREZ
28. HRISCA
29. TAIETEI
30. FAINA DE GRIU
31. FULGI DE OVAS
32. CRENVUSTE
33. SAFALADE
34. SALAM DOCTORSCAIA
35. PULPE DE BROILER CONGELATE
36. UNT
37. ULEI DE FLOAREA SOARELUI
38. OUA
39. CASCAVAL TARE
40. IAURT
41. IAURT CU FULGI
42. MAIONEZA
43. SMINTINA (10%)
44. LAPTE INTEGRAL CONCETRAT
45. PORUMB CONSERVAT
46. CIUPERCI CONSERVATE
47. PASTA DE TOMATE
48. CARNE DE VITA (INABUSITA)
49. CARNE DE PORC (INABUSITA)
50. CARNE DE GAINA IN SUC PROPRIU
51. PÎNE ALBĂ
52. CHIFLA CU MAGIUN
2. Oferta dumneavoastră, conform termenilor specificaţi în anexa №.1 la prezenta Cerere, va fi adresată şi expediată la adresa:
Numele Beneficiarului: A.O. „Iniţiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Independenţei 6/2
Centrul „Pas cu Pas”
Tel.: /+373/ 22 00-99-74
Fax: /+373/ 22 00-99-56//+373/ 22 66-68-50
E-mail: [email protected]
[email protected]
Oferta trebuie să includă toate componentele solicitate. Oferta va fi evaluată în baza sumei totale per Lot 1. Contractul va fi acordat companiei care va oferi cea mai mică ofertă de preț în total per Lot 1.
3. Se acceptă depunerea ofertelor de preţ prin intermediul oficiului poştal, e-mail, fax sau aduse direct la adresa menţionată mai sus.
4. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 06 iulie 2017. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită și înregistrată de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data limită menționată în cerere.
5. PREȚUL:
(i). PREȚURILE trebuie să fie calculat în lei Moldovenești la cota 0 TVA, în conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectului. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câştigătoare la semnarea contractului.
(ii). EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și oferă cel mai mic preț total evaluat. Furnizorul se obligă de a respecta”Codul de conduita pentru Furnizor” elaborat de Fondul Global pentru Combaterea TB, SIDA și Malariei.
Ofertele care nu vor conține toate produsele din cadrul prezentei cereri nu vor fi admise în concurs.
(iii). VALABILITATEA OFERTEI: Oferta de preț trebuie să fie valabilă pentru perioadă de 15 zile, de la data limită pentru depunerea ofertelor menționată la alin. 4 de mai sus.
Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Railean Corina – Director, Departamentul de Procurări și Logistică A.O. “Iniţiativa Pozitivă”.
Tel: (022) 00-99-74, GSM. 068283969.