img
CERERE DE OFERTĂ — servicii hoteliere 02 Января 2018

Stimate(ă) Domn/Doamnă,

1. În cadrul contractului de Grant 2017/004_UNICEF/ IP/, Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” intenționează de a contracta, pe parcursul anului 2018 companie specializată în prestarea serviciilor hoteliere (hotel de categorie 4-5 stele) în raza orașul Chișinău, pentru organizarea meselor rotunde/întâlniri de lucru etc,planificate.

În acest scop Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” invită companiile eligibile să expedieze oferta de preţ, pentru următoarele:
• Chiria sălii de ședinte cu mobilier (scaunele și mesele) mobil, pentru min 25 pers.– max 30 pers. dotată cu proiector, ecran, laptop, boxe, flipchart, conexiune la internet prin wi-fi;
• Cazarea pentru min 25 pers. – max 30 pers. Odăi double twin (paturi separate) şi odăi single. Prețul cazării trebuie să includă și prețul micului dejun. Odăile trebuie să fie dotate cu WC, cabină de duș (apă caldă), aer condiționat, conexiune la internet wi-fi;
• Alimentare cu meniu variat:
 mic dejun (inclus în prețul cazării);
 prînz;
 cină;
 pauze de cafea;
 apă gazată/negazată (ambalat 0,5l) în sala de ședinte.

2. Oferta dumneavoastră, conform termenilor specificaţi în anexa №.1 la prezenta Cerere, va fi adresată şi expediată la adresa:
Numele Beneficiarului: A.O. „Iniţiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Independenţei 6/2
Centrul „Pas cu Pas”
Tel.: /+373/ 22 00-99-74
Fax: /+373/ 22 00-99-56//+373/ 22 66-68-50
E-mail: [email protected]

3. Se acceptă depunerea ofertelor de preţ prin intermediul oficiului poştal, e-mail, fax (in
acest caz confidenţialitatea informaţiei nu este garantată), sau aduse direct la adresa menţionată mai sus.

4. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 09 ianuarie 2018. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită și înregistrată de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data limită menționată în cerere.

5. PREȚUL:
(i). PREȚURILE trebuie să fie calculat în lei Moldovenești la cota TVA Zero în conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectului. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câştigătoare la semnarea contractului.

(ii). EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele care vor corespunde parametrilor specificaţi în anexa №.1 vor fi evaluate prin compararea prețului total.
La evaluarea ofertelor, Cumpărătorul va determina prețul de evaluare prin ajustarea prețurilor reieșind din corectarea eventualelor greșeli aritmetice după cum urmează;
(a) dacă există o discrepanță dintre cifre și litere, suma scrisă cu litere va prevala;
(b) dacă există o discrepanță dintre prețul unitar și prețul total pentru linia respectivă, prețul unitar va prevala;
(c) dacă un furnizor nu acceptă corectarea efectuată, oferta acestuia va fi respinsă
Evaluarea va fi efectuată în baza formulei de calcul:
Total suma servicii = [ (14 camere duble x 2 nopți x preț/noapte) + (2 camere single x 2 nopți x preț/noapte) + (6 pauze de cafea x 30 pers. x preț/pers) + (3 prânzuri x 30 pers. x preț./pers.) + ( 2 cine x 30 pers. x preț/pers.) + (3 zile arenda sălii x preț/zi)] Contractul se v-a acorda companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat, și va fi semnat pentru
perioada ianuarie — decembrie 2018.

(iii). VALABILITATEA OFERTEI: Oferta va fi valabilă pe toată perioada îndeplinirii contractului, din data limită de prezentare a ofertelor: ianuarie — decembrie 2018.

6. Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Railean Corina – Departamentul procurări și logistică; A.O. “Iniţiativa Pozitivă”.
Tel: (022) 00-99-74, mob. 068283969.