img
CERERE DE OFERTĂ privind achiziționarea de produse alimentare 08 Februarie 2018

Stimate(ă) Domn/Doamnă,

1. Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă”, în cadrul proiectelor: „Suport pentru Centrul Social Regional “Renașterea” din mun. Chișinău” Contract de Grant nr. 14630 din 19.01.2017 și
“Asigurarea accesului universal PHS la servicii de suport psihosocial”, Contract de Grant nr. 14633 din 19.01.2017 intenționează în perioada anului 2017 să achiziționeze produse alimentare (pauze de cafea) pentru activitățile preconizat a fi desfășurate.
În acest context Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” invită companiile specializate în comercializarea angro și cu amănuntul a produselor alimentare să trimiteți ofertele dumneavoastră de preţ (pentru preț unitar), la cota TVA 0% pentru următoarele produse:
1. CAFEA SOLUBILA 190G
2. CAFEA SOLUBILA 1 cutie — (25 pachetele-2g)
3. ZAHAR 1KG
4. ZAHAR 1 cutie — (200 pachetele)
5. NAPOLITANE 160G
6. TURTA DULCE 300G
7. BISCUITI DE OVAZ CU FRUCTE170G
8. BISCUITI ZOO 250G
9. FURSEC. URECHIUSE 400G
10. COVRIGI 200G
11. BOMBOANE CARAMELA ASORTI 190G
12. BOMBOANE DIN CIOCOLATA/BATON 250G
13. BOMBOANE DIN CIOCOLATA 250G
14. ZEFIR ALB CLASIC 200G
15. CEAI NEGRU 1 cutie – (100 pachetele)
16. CEAI VERDE 1 cutie – (100 pachetele)
17. CEAI NEGRU 1 cutie — (25 pachetele-2g)
18. PAHARE PLASTIC 180ML 1 pachet — (10 buc)
19. LINGURITE PLASTIC 1 pachet — (10 buc)
20. FURCULITE PLASTIC 1 pachet — (10 buc)
21. FARFURII (oval, 215 ml) 1 pachet — (10 buc)
22. SERVETELE ALBE (unică folosință) 1 pachet — (100 buc)
23. 0.50L APA NECARBOGAZATA 1 pac. — (12 buc)
24. 0.50L APA CARBOGAZATA 1 pac. — (12 buc)
25. SUC ASORTI 1L
NOTĂ: Achiziția se va efectua trimestrial conform solicitărilor.

2. Oferta dumneavoastră, conform termenilor specificaţi în anexa №.1 la prezenta Cerere, va fi adresată şi expediată la adresa:
Numele Beneficiarului: A.O. „Iniţiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Independenţei 6/2
Centrul „Pas cu Pas”
Tel.: /+373/ 22 00-99-74
Fax: /+373/ 22 00-99-56//+373/ 22 66-68-50
E-mail: [email protected]
[email protected]
3. Se acceptă depunerea ofertelor de preţ prin intermediul oficiului poştal, e-mail, fax sau aduse
direct la adresa menţionată mai sus.

4. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 16 februarie 2017. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită și înregistrată de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data limită menționată în cerere.

5. PREȚUL:
(i). PREȚURILE trebuie să fie calculat în lei Moldovenești la cota 0 TVA, în conformitate cu facilitățile fiscale acordate proiectului. Documentele justificative vor fi prezentate companiei câştigătoare la semnarea contractului. A.O. „Iniţiativa Pozitivă” va efectua plăţile aferente la contractul pentru care au fost transmise invitaţiile de depunere a ofertelor din sursele grantului primit de la Fondul Global de Combatere a SIDA, Tuberculozei si Malariei.
(ii). EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și oferă cel mai mic preț total evaluat. Furnizorul se obligă de a respecta”Codul de conduita pentru Furnizor” elaborat de Fondul Global pentru Combaterea TB, HIV/SIDA și Malariei.
Ofertele care nu vor conține toate produsele din cadrul prezentei cereri nu vor fi admise în concurs.
(iii). VALABILITATEA OFERTEI: Oferta de preț trebuie să fie valabilă pentru întreaga perioadă a anului 2017, de la data limită pentru depunerea ofertelor menționată la alin. 4 de mai sus.

Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Railean Corina – Director, Departamentul de Procurări și Logistică A.O. “Iniţiativa Pozitivă”.
Tel: (022) 00-99-74, GSM. 068283969.