#34 din 21.11.2025
Beneficiar: Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă”
Surse de finanțare:
- Acordului de finanțare a programului pentru contribuția financiară la un proiect de program tehnic, PO number 203714909, 203714909 semnat la 06.03.2025, cu sprijinul financiar al Programului Comun al Națiunilor Unite privind HIV/SIDA în Republica Moldova (UNAIDS).
Stimate(ă) Domn/Doamnă,
1. Asociația Obștească „Inițiativa Pozitivă” invită companiile specializate în prestarea serviciilor de audit să participe la procedura de selectare a prestatorului pentru efectuarea auditului raportului financiar al proiectului „No one left behind plus – additional care and support for KP and PLHIV refugees from Ukraine in Moldova”, finanțat de Programul Comun al Națiunilor Unite privind HIV/SIDA (UNAIDS) în Republica Moldova.
Detalii privind sfera auditului sunt disponibile în Anexa 1 – Termenii de Referință, anexată la prezenta solicitare.
2. Ofertanții pot depune o singură ofertă care va conține toate serviciile menționate în Termenii de Referință. Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate serviciile împreună și contractul va fi acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat.
Furnizorul se obliga de a respecta „Codul de conduita pentru Furnizor” elaborat de Fondul Global pentru Combaterea TB, HIV/SIDA și Malariei. Documentul detaliat (Codul de Conduită pentru Furnizori) poate fi găsit și trebuie citite pe pagina web: https://www.theglobalfund.org/en/sourcing-management/policies-principles/
3. Cerințe față de oferta comercială. Oferta comercială va fi perfectată integral în limba română, conform formularului solicitat și va conține următoarele informații:
• Informații despre ofertant (denumirea companiei: numele, adresa poștală, numele persoanei responsabile, telefonul de contact și adresa electronică a persoanei responsabile)
• Serviciilor oferite conform informației din anexa nr.1
• Valabilitatea ofertei comerciale: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 45 zile de la data limită pentru depunerea ofertelor menţionată la alin.7 de mai jos
• Conținutul obligatoriu al ofertei:
- Oferta comercială (conform informației din anexa nr.1)
Criteriile de selecție a ofertelor comerciale:
- Corespunderea ofertei cu specificațiilor solicitate;
- Cel mai mic preț total evaluat.
4. Modalitatea de depunerea a ofertei
- Modalitatea de depunere
Oferta dumneavoastră poate fi expediată electronic (prin email) sau trimisă/adusă la următoare adresă:
Numele Beneficiarului: A.O. „Inițiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, bd. Cuza Vodă 1/5
În atenția: Railean Corina, Departamentul procurări și logistică
E-mail: [email protected]
Ofertantul va suporta toate costurile aferente pregătirii și prezentării ofertei sale, iar A.O. „Iniţiativa Pozitivă” nu va fi responsabilă pentru aceste costuri, indiferent de comportamentul sau rezultatul procesului de procurare.
NOTĂ:
• Ofertele incomplete nu vor fi evaluate.
• Ofertele care vor fi prezentate în plic sigilat, obligatoriu vor avea indicate pe plic denumirea și datele de contact ale ofertantului, precum și numărul de înregistrare # 34 din 21.11.2025.
- Termenul
Termenul limită de prezentare a ofertelor este 27 noiembrie 2025, ora 18:00. Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Clarificări
Un ofertant potențial care necesită clarificări va contacta în scris organizația la adresa de email specificată în punctul 4 de mai sus. A.O. „Inițiativa Pozitivă” va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția primirii unei astfel de cereri Nu mai târziu de - 26 noiembrie 2025, ora 18:00.
În orice moment înainte de termenul limită de prezentare a ofertelor, A.O. „Inițiativa Pozitivă” poate modifica solicitarea prin emiterea unui amendament. Orice act adițional emis va face parte din solicitarea de oferte. Documentul va fi comunicat în scris tuturor celor care au obținut invitația direct de la A.O. „Inițiativa Pozitivă”.
Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Dna Railean Corina, Departamentul Procurări și Logistică
Email: [email protected]
5. Prețul
Prețurile pentru serviciile solicitate vor fi indicate în lei moldovenești și trebuie să fie calculat la cota TVA 0%.
6. Evaluarea ofertei, contractare
- Clarificarea ofertelor
A.O. „Inițiativa Pozitivă” poate, la necesitate, să ceară oricăruia dintre ofertanți o clarificare a ofertei acestora, pentru a facilita examinarea, evaluarea și compararea ofertelor. Nu vor fi solicitate, oferite sau
permise schimbări în prețurile sau în conținutul ofertei, cu excepția corectării erorilor aritmetice descoperite de către autoritatea contractantă în timpul evaluării ofertelor după cum urmează:
(a) dacă există o discrepanță dintre cifre și litere, suma scrisă cu litere va prevala;
(b) dacă există o discrepanță dintre prețul unitar și prețul total pentru linia respectivă, prețul unitar va prevala;
(c) dacă un furnizor nu acceptă corectarea efectuată, oferta acestuia va fi respinsă și se selectează o altă ofertă câștigătoare dintre ofertele rămase în vigoare.
Ofertantul este obligat să răspundă la solicitarea de clarificare a autorității contractante în cel mult 3 (trei) zile de la data expedierii acesteia.
- Evaluarea ofertelor. Calificarea ofertantului
Examinarea, evaluarea și compararea ofertelor se efectuează fără participarea ofertanților și a altor persoane neautorizate. A.O. „Inițiativa Pozitivă” va examina ofertele pentru a confirma faptul că toată documentația prevăzută a fost prezentată conform cerințelor.
A.O. „Inițiativa Pozitivă” stabilește oferta câștigătoare aplicind criteriul menționat în punctul 3.
- Descalificarea ofertantului
Vor fi excluși din concurs:
• Ofertanții care nu întrunesc criteriile de eligibilitate;
• Ofertanții care au expediat dosarul incomplet;
• Oferta prezentată nu este semnată/ștampilată;
• Oferta este prezentată după data limită de depunere a ofertelor.
- Anularea procedurii
A.O. „Iniţiativa Pozitivă” își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul de procurare și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.
- Contractare
Cu ofertantul desemnat câștigător se va încheia un contract, valabil până la finalul prestării serviciilor. Contractul va stabili condițiile generale de colaborare, inclusiv obligațiile părților, condițiile de livrare a serviciilor și termenii financiari.
- Altele
Clauza privind politica de toleranță zero cu privire la exploatare și abuzul sexual:
- Părțile se obligă să întreprindă toate măsurile necesare pentru respectarea și acceptarea în mod obligatoriu a unei politici de toleranță zero cu privire la exploatarea și abuzul sexual potrivit Buletinului Secretarului General al ONU httPs://undocs.org/ST/SGB/2003/13 (ST/SGB/2003/13).
- Fiecare Parte se va asigura că întreprinde măsurile necesare pentru a preveni și a riposta exploatarea și abuzul sexual. A.O. Inițiativa Pozitivă are dreptul, în cazul oricărei încălcări a Clauzei privind politica de toleranță zero cu privire la exploatare și abuzul sexual, să rezoluționeze contractul existent, fără preaviz.