img
INVITAȚIE PENTRU PREZENTAREA DE OFERTE - servicii de tipar brosuri 14 Decembrie 2022
Nr.67_ IP/ din 14.12.2022                                                                                                                                                                                                                
 
1. În cadrul contractului de finanțare Nr.CF/ADVOC – IP/2021/21 din 01.04.2021, încheiat între Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” și Instituția Publică „Unitatea de Coordonare, Implementare și Monitorizare a Proiectelor în Domeniul Sănătății”, proiectul Susținerea mobilizării sociale а comunităților persoanelor afectate sau în risc de infecție și organizațiile societății civile active în controlul HIV/SIDA, în cadrul grantului „Consolidarea controlului tuberculozei și reducerea mortalității SIDA în Republica Moldova, 2021–2023” (Grant MDA-C-PCIMU), Asociaţia Obştească „Iniţiativa Pozitivă” Vă invită să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ la cota TVA 0%, pentru următoarele servicii/produse:
 
  Lotul nr.1
1. Brosură B5 - ЧЕК_1_Нелегальный кайф (RUS)
Servicii tipar, conform machetei *
2. Brosură B5 - ЧЕК_2_Заместительная терапия (RUS)
Servicii tipar, conform machetei *
* Machetele pentru Lotul nr.1 pot fi vizualizate aici.
  
Lotul nr.2
1.Brosură A6 Ce trebuie să cunoașteți despre infecțiile cu transmitere sexuală (ROM)
Servicii tipar, conform machetei *
2. Brosură A6 Что нужно знать об инфекциях, передающихся половым путем (RUS)
Servicii tipar, conform machetei *
3. Brosură A6 Terapia ARV (ROM)
Servicii tipar, conform machetei *
4. Brosură A6 Терапия ARV (RUS)
Servicii tipar, conform machetei *
5. Brosură A6 Sarcina (ROM)
Servicii tipar, conform machetei *
6. Brosură A6 Беременность (RUS)
Servicii tipar, conform machetei *
7. Brosură A6 Broșura destinata persoanelor care au aflat statutul lor hiv-pozitiv (ROM) 
Servicii tipar, conform machetei *
8. Brosură A6 Broșura destinata persoanelor care au aflat statutul lor hiv-pozitiv (RUS) 
Servicii tipar, conform machetei *
9. Brosură A6 Valet Violența în familie este o infracțiune (ROM/RUS) 
Servicii tipar, conform machetei *
10. Brosură A6 Valet Informații pentru cei care caută un loc de muncă (ROM/RUS) 
Servicii tipar, conform machetei *
* Machetele pentru Lotul nr.2 pot fi vizualizate aici.
 
Lotul nr.3
1. Brosură A5 Noi vrem un copil (ROM) 
Servicii tipar, conform machetei *
2. Brosură A5 Мы хотим ребенка (RUS) 
Servicii tipar, conform machetei *
3. Brosură A5 ChemsexParty – Fii pregătit de petrecerea ta (ROM) 
Servicii tipar, conform machetei *
4. Brosură A5 ChemsexParty – Будь готов к своей вечеринке (RUS) 
Servicii tipar, conform machetei *
5. Brosură A5 PrEParty – Fii pregătit de petrecerea ta (ROM) 
Servicii tipar, conform machetei *
6. Brosură A5 PrEParty – Будь готов к своей вечеринке (RUS) 
Servicii tipar, conform machetei *
7. Brosură A5 Respectați identitatea de gen (ROM) 
Servicii tipar, conform machetei *
8. Brosură A5 Уважайте гендерную идентичность (RUS) 
Servicii tipar, conform machetei *
9. Brosură A5 Cred că sunt transgen (ROM) 
Servicii tipar, conform machetei *
10. Brosură A5 Мне кажется, что я - транс человек (RUS) 
Servicii tipar, conform machetei *
* Machetele pentru Lotul nr.3 pot fi vizualizate aici.
 
2. Oferta dumneavoastră conform formatului specificat în Anexa №.1 la Invitația de participare Nr.67 din 14.12.2022 (vedeți aici) poate fi adresată şi expediată la  următoare adresa:
Numele Beneficiarului: A.O. „Inițiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Independenței 6/2 (subsol)
În atenția: Railean Corina, Departamentul procurări și logistică
 
Ofertanții pot depune o singură ofertă care va conține un Lot sau mai multe Loturi, care să includă toate produsele întregului Lot din cadrul prezentei cereri. Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună per Lot și contractul va fi acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat per Lot, iar specificațiile tehnice corespund specificațiilor menționate în Anexa №.1 la Invitația de participare Nr.67 din 14.12.2022.
Furnizorul se obliga de a respecta „Codul de conduita pentru Furnizor” elaborat de Fondul Global pentru Combaterea TB, HIV/SIDA și Malariei. Documentul detaliat (Codul de Conduită pentru Furnizori) poate fi găsit și trebuie citite pe pagina web: https://www.theglobalfund.org/en/sourcing-management/policies-principles/
3. Oferta urmează a fi prezentată în plic sigilat, la adresa specificată în alin.2. Pe plic se va indica denumirea și datele de contact ale ofertantului, precum și numărul de înregistrare a Invitației pentru prezentare ofertei Nr.67_ IP/ din 14.12.2022.
 
4. Oferta dumneavoastră trebuie să fie însoțită de următoarele documente:
4.1. Copia Certificatului de Înregistrare sau a Deciziei legale care să ateste că societatea este înregistrată ca persoană juridică;
4.2. Anexa №.1, semnată și ștampilat conform cerințelor specificate în prezența solicitare.
  
5. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 21 decembrie 2022, ora locală 18:00. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită și înregistrată de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data și ora limită menționată în cerere. Ofertele întârziate vor fi respinse.
Ofertele vor fi deschise public, în prezența reprezentanților ofertanților care vor dori să participe, la data și ora anunțată suplimentar de către beneficiar, la adresa specificată în alin.2. 
Ofertele expediate prin fax și/sau poșta electronică NU sunt acceptate și vor fi respinse.
 
6. Evaluarea ofertelor se va efectua prin aplicarea procedurilor de achiziție stabilite de Ghidurile Băncii Mondiale pentru achiziții de bunuri, lucrări, și servicii non-consultanta în cadrul împrumuturilor BIRD și creditelor și granturilor AID, efectuate de către împrumutații Băncii Mondiale", din ianuarie 2011 (revizuit în iulie 2014) (“Shopping”).
 
7. Oferta dumneavoastră va fi întocmită în conformitate cu prezentele instrucțiuni, prin completarea anexei №.1 și va fi prezentată în format semnat și legalizat de ofertant, care demonstrează corespunderea substanțială a produselor propuse conform specificațiile tehnice solicitate.
(i).  PREȚUL: Prețurile vor fi indicate în lei moldovenești și vor include transportarea şi alte costuri locale necesare livrării mărfii la locul destinației: or. Chișinău, str. Independenței 6/2 (subsol), sediul A.O. „Iniţiativa Pozitivă”, pentru bunurile importate în Moldova, în conformitate cu termenii    INCOTERMS 2000, iar Vânzătorul nu va pretinde compensații suplimentare. 
 
(ii) Prețul nu va include TVA, Taxe Vamale, Proceduri Vamale, în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr.246 din 08.04.2010 (1981) „Cu privire la aprobarea listei creditelor și granturilor acordate guvernului Republicii Moldova sau acordate cu garanție de stat din contul cărora vor fi importate, achiziționate mărfuri (lucrări, servicii) scutite de plata TVA, Taxa Vamală și taxa pentru efectuarea procedurilor vamale”.
 
(iii). EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele care vor corespunde cerințelor specificate în anexa №.1 vor fi evaluate prin compararea prețului total per fiecare Lot.  
La evaluarea ofertelor, Cumpărătorul va determina prețul de evaluare prin ajustarea prețurilor reieșind din corectarea eventualelor greșeli aritmetice după cum urmează;
(a) dacă există o discrepanță dintre cifre și litere, suma scrisă cu litere va prevala; 
(b) dacă există o discrepanță dintre prețul unitar și prețul total pentru linia respectivă, prețul unitar va prevala;
(c) dacă un furnizor nu acceptă corectarea efectuată, oferta acestuia va fi respinsă.
 
(iv). VALABILITATEA OFERTEI: Oferta de preț trebuie să fie valabilă până la 31 decembrie 2023, de la data limită pentru depunerea ofertelor menționată la alin. 5 de mai sus.
 
8. Informații suplimentare pot fi obținute de la: 
Dna Railean Corina, Departamentul Procurări și Logistică
Tel.: /+373/ 22 00-99-74
 
9. Ofertantul trebuie să examineze toate instrucțiunile, formularele, termenii și specificațiile din Invitația pentru prezentarea ofertei. Necomunicarea tuturor informațiilor sau documentelor solicitate prin Invitația pentru prezentare ofertei poate duce la respingerea acesteia.
10. Un ofertant potențial care necesită clarificări privind Invitația pentru prezentarea ofertei va contacta în scris organizația la adresa specificată în alin. 8 de mai sus. A.O. „Iniţiativa Pozitivă” va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția primirii unei astfel de cereri Nu mai târziu de trei (3) zile calendaristice înainte de data limită de primire a ofertelor.
11. În orice moment înainte de termenul limită de prezentare a ofertelor, Cumpărătorul poate modifica Invitația pentru prezentare ofertei prin emiterea unui amendament. Orice act adițional emis va face parte din Invitația pentru prezentare ofertei. Documentul va fi comunicat în scris tuturor celor care au obținut Invitația direct de la Cumpărător.
12. Ofertantul va suporta toate costurile aferente pregătirii și prezentării ofertei sale, iar A.O. „Iniţiativa Pozitivă” nu va fi responsabilă pentru aceste costuri, indiferent de comportamentul sau rezultatul procesului de procurare.
13. A.O. „Iniţiativa Pozitivă” își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul de procurare și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a-și asuma responsabilitatea față de ofertanți.